söndag 20 december 2009

OM MAN GÖR DET MAN VILL HINNER MAN INTE DET MAN SKA

Ett bra uttryck som jag myntade idag, känner att gör man det man tycker är roligt så hinner man inte alla måsten, men det är Ok. Sitter och gör iordning och sorterar i min secure disk som Henry har varit vänlig att införsakaffa till mig, tänk vilken förödelse att bli av med alla bilder och dokument pust. Var ute och promenerade med Tindra idag igen. Halt på gatorna så vi fick stötta varandra så gott det gick. Hon hade lite bråttom idag men tyckte det gick bra ändå. Igår fick min gamla 24:åring Solomita dra in en hösilagebal i hagen då det var så högt med snö att det inte gick att köra in den i hagen. Då alla stod och försökte skotta fram sina bilar går det bra att använda sina kära nordsvenskar att ta sig fram med. Lite bilder från i förrgår då vi tränade att gå över presening viket hon inte hade något problem alls med, duktig som vanligt. Men jag kan väl vara lugn det kommer väl något tokryck framöver, undrar varför jag tror det?

1 kommentar:

  1. Vad stor hon blivit och så duktig!!!
    God Jul
    önskar Anna, Johanna & Docka

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...