söndag 7 februari 2010

ETT FRÖ ÄR SÅTT I MITT HUVUD

Nu har jag gått och funderat så länga på min idé med att sälja vita möbler så snart är väl det omodernt, även om jag alltid kommer att tycka om de vita skira. Nu är pastellfärerna tillbaka. Nåväl funderade på lite olika namn som "I min vackra värld" eller nått, inspiration från Annas blogg "i min vackra värd". Jag har gått möbelsnickeriutbildning tre år, varav ett år där vi endast fick använda handverktyg, därefter ådringsmålning och marmorering, där ingick även möbelrenovering i två år. Med den duktiga ådringsmålarmästaren Sune Rudner som Målat inne på Hipp i Malmö. Alla gamla fina tekniker vi lärde oss som äggoljetempera, krakelering, lägga bladguld måla drickamålning osv. Borde ju ta vara på detta nu när vi bor som vi gör med en fantastisk genomströmning av bilar i lilla Klasaröd, ja jag har i alla fall sått ett frö för mig själv. Märkligt vad man kan hitta på andra sidan Atlanten Bilden kommer i slutet av låten så klicka här MARKIZ och MEMELIZ Från det ena till det andra kan man ju verkligen säga känsliga tittare ombedes stänga denna sida och inte förtsätta skrolla neråt. Jag har så dålig humor... Fick mig ett gott skratt, tänk vad människor kan hitta på. Det hade varit mig ett sant nöje att lägga denna T-tröja överst i Henrys hög av T-tröjor...

BILDEN ÄR JU SÅ VIDRIG ATT JAG NÄSTAN ÖVERVÄGDE ATT INTE LÄGGA IN DEN.


www.jesper.nu/roliga_bilder/alla

2 kommentarer:

  1. Tant Snusk! Apropå ingenting ;-) ja kanske t-shirten fick mig att tänka på det, du åker väl med på hingstpremieringen i år? Grevagården/Skövde den 27 mars, jag kör!! Vi får kolla med Anna också så vi kan ses där.
    /Marianne

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...