lördag 20 februari 2010

VILKET HÄRLIGT EKIPAGE

Fotograf Stefan Bleckert

Fotograf Stefan Bleckert

Här kommer lite bilder från Anna och Docka, Tindras mamma med föl i magen som kommer i april...spännande.
Platsen är Valla i Linköping.
Tänkte precis på att vilken tur att Anna just valde mig som ägare till Tindra, Anna hade så många köpare på Tindra från hela Sverige och Norge och så blev just jag utvald att  få äga denna lilla juvel.
Skall försöka förvalta detta  förtroende på mitt bästa sätt.

3 kommentarer:

  1. Hej Mimmi. Kul att se mig och Docka på din sida. Jag är så nöjd med Tindras ägare. Ni är så duktiga och tränar på så duktigt. Stolt över Er
    Kram Anna o Docka

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det ser ut. Kramar Camilla

    SvaraRadera
  3. Tack för bildbomben, får aldrig nog av att titta på min "fölis". Och tack för peppningen häromkvällen, nu går han som ett tänt ljus igen, har fortsatt med kedjan i ringen som ger tyngd. Pratade med Anna idag och du och jag får snacka ihop oss om vad vi ska hitta på när hon kommer så vi hinner med allt vi vill göra! Hörs! Kram Marianne

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...