måndag 26 april 2010

BILDER FRÅN VINGASKOLAN

Var i Malmö idag med mamma hos tandläkaren, hade kameran med så jag kom på att åka till gammla Vingaskolan där jag gick möbelsnickeriutbildning men även ådringsmålning och marmorering.
Vi fick som förstaårselever måla entrén och här kommer lite bilder från mitt arbete 1999 tror jag det var. Lite Toscana känsla eller hur?



Förstora gärna bilderna...





Lite stolt blev jag när jag kom dit 12 år senare och de var kvar.

Imorgon blir det hästsnack igen och hästarna ska till Marianne på sommarbete med jobb:-)
Lisa har kommit hem med Augst så de har kö på trappan med folk, får höra av mig när allt lagt sig.

Henry och jag har suttit och scannat in ca 200 negativ,  på min bror när han var liten som han ska få.
"SUCK" tar tid Natti natti...

JA VISST JA VÄRLDENS MINSTA HÄST
http://www.expressen.se/husdjur/1.1966499/einstein-varldens-minsta-hast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...