söndag 2 maj 2010

TRIXY ÄR FÖDD TINDRAS HALVSYSYTER

Ett trevligt uppvaknande om än sent så kom det på sms att Tindras mamma Docka fått sitt andra föl efter hingsten Troll. Så glad att det gick bra för dem så nu är det tre fina flickor i stallet.
Allt gick väl och den lilla krabaten mår bra.Ni kan se bilder på...länken nedan,

 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000561073740&ref=ts#!/album.php?aid=15961&id=100000561073740

Bilder kommer då min dator krävde en fullständig återställning som har tagit ett par timmar och håller på ännu
Så här kommer jag inte åt bilderna på Trixi, men de kommer håll till godo på facebook så länge.

Var hos Marianne idag och tömkörde Memeliz och red Loka, vilken cool häst "en av de få utvalda" sa väl Clint Eastwood. Dagen har för övrigt varit bra tömkört Memeliz som sagt, men hon ville bara dra tömmarna ur mina händer får jobba på det.
För varje dag inser jag hur lite jag kan men så är det väl.

Sedan fick vi främmande av Janne och Carina åt god mat och Henry gjorde en sockerkaka JAG BARA ÄLSKAR DENNA MAN det är lättare att skriva en lista på vad han inte kan sa grannens dotter  men tyvärr stoppar hans sjukdom honom i många lägen .

Kommer bilder inom det snaraste.
Kram och god natt.
Imorgon skall jag följa med Marianne till ridhuset och se när Loka blir riden av Lotta en duktig tjej just i träningen med dressyr....spännande
Pratade med Anna sent i kväll och hon var såå lycklig, kul att Anna fick lön för mödan då hon sovit i stalletkammaren ex antal nätter. En stjärna i boken för Anna ***** fem stycken.

Kram och godnatt.

Tänker på min brorson August och Malva saknar dem såååå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...