tisdag 31 augusti 2010

IDAG RED & PROMENERADE VI PÅ ÅSARNA

Idag har det varit ett underbart väder, Marianne föreslog åsarna som var ett toppenförslag tyckte jag. Packade ryggsäck gjorde M och så iväg med Tindra & Loka. De båda skötte sig jättefint, jag promenerandes med min tvååring & Marianne ridandes.

Halvägs går  M:s BH-band upp så det var bara upp med tröjan och sätta fast de onämbara. Lite längre fram tog vi en fikapaus men glömde kameran så det var bara att rida tillbaka. Blev en galopp på Loka och lite klättring. Får väl börja ta med kameran igen så det inte bara är Marianne som har bilder, de kan ses på http://solhagen.wordpress.com/ på åsarna. Här kommer en bild jag tog en höst utan hästarna, en riktig trollskog.


Ja en riktigt skön dag, kom hem & cyklade 5 km med vovarna våra. Slocknade 18.00 men då ringer förkylda Anna & väcker mig, gjorde inget för grannarna och Persy kom med korv, stark korv och pepparot till de.

Sedan slängde Henry & jag oss framför filmen CarlitosWay med Al Pacino & Sean Penn sevärd tycker jag.
Så tjingling så ses vi i lingonskogen.

4 kommentarer:

  1. Ja vad härligt det var, längtar till nästa gång. Duktiga du som cyklade också. Min fotknöl är svullen, fast lite bättre nu på morgonen.
    Slutet gott allting gott, så även filmen hoppas jag.

    SvaraRadera
  2. Jag med längtar, får vi göra om. Ja vilken otur du har men skönt att det är bättre. Nej filmen slutade inte som en amerikansk film ska.

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk bild.
    //Anna L

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...