onsdag 11 augusti 2010

NU HAR VÄRLDENS VIKTIGASTE "GREJ" KOMMIT

Det måste finna fler än mig som oroar sig för vad andra ska "höra" när man är på toaletten, själv spolar jag vatten i handfatet för att slippa oroa mig.

Men nu är den äntligen här, den lilla  plastdosan som när man trycker på knappen så låter det som om vatten spolar, desutom ett mer miljövänligt alternativ än att slösa på riktigt vatten i från kranarna.

Företaget heter Strapya World återkommer senare med bilder från dagens trädfällning

4 kommentarer:

  1. jaha och grejen är miljövänligt producerad då? så att det verkligen kompenserar för vattnet....
    Man kan vrida och vända på allt, men hur du än vänder dig så har du rumpan bak och ibland låter det. Kramis.

    SvaraRadera
  2. OBS du kan inte spola rumpan med denna även om den låter som vatten.

    SvaraRadera
  3. Haha, vad härligt! Folk är verkligen påhittiga.

    Svar:
    Tack för gratulationen på min födelsedag!

    SvaraRadera
  4. Tänk vad dom kan hitta på:) Låter som en Japansk pryl. På toaletterna i Japan kan man sitta hur länge om helst, bara sitta och knappa på alla olika prylarna som fanns där inne. Jag har nog aldrig varit renare en när man hade besökt en toalett där:) Skall inte gå in på några detaljer, ha ha

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...