söndag 22 augusti 2010

NYA ADRESSEN WWW.NORDISKTKALLBLOD.SE


En väldigt trevlig sida där man hittar mycket smått och gått bland annat om Lanthästen som blev brukshäst och kallblodastravare då jag råkar vara lycklig ägare till båda "typerna".

Där finns forum bloggar och hemsidor med likasinnade KUL. Så hoppa genast in på
http://www.nordiskridhast.se/

http://www.nordisktkallblod.se/Default.aspx

men saknar vissa namn som Docka,Trixi, Loka & Jerka...

















Lite träning hann vi med i fredags.

2 kommentarer:

  1. Åh, lilla gumman. Så fin hon är. Idag har jag och Trixi gått i skogen, själva. Mött en bil-inga problem. Tillbaka o förbi stallet, kollat fåren och snackat utanför stallet. Släppt ut dem i hagen, Dockakörde bort Trixi när hon ville dia (pojkarna stod ju o kollade).
    Sponsring till Trixi har jag fått med x antal kr/mån. Skitkul!!!!
    Jag ska köpa tågbiljett till dig så du kan ta dig hit innan visning och du ska få bada 2 hästar :)
    Ska bli såååå roligt.
    Pussa Tindra och så hörs vi.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är väl en upplevelse att gå med de små lölen första gången själv. Jag har suttit vid brevlådan varje dag men inga bi-letter:-)
    Aha så du menar att jag skall ta med mig snorkel och våtdräkt.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...