fredag 8 oktober 2010

TÄNT ETT LJUS FÖR MIN PAPPA ROLF...

Det har varit en long resa för en ung flicka som funderat så mycket hur livet skulle varit om hon hadde haft en far, så idag för 37 år sedan förolyckades min far i en mc-olycka på Hönö utanför Göteborg. Jag var inte så gammal då men minns än idag telefonsamtalet på morgonen innan jag skulle gå till skolan på morgonen. Vi hade flyttat hem från USA något år tidigare och pappa hade gift om sig och själv precis kommit hem till Sverige. Fick kontakt med min bror från pappas sida i vuxen ålder för inte så länge sedan och det var en väldig positiv sammankomst. Han skall nu bli en stolt pappa för första gången. GRATTIS till er och famijen.

Ja från en lång tanke till en annan...kortare


Årets Häst 2010

GLÖM INTE RÖSTA GENOM ATT KLICKA PÅ BILDEN OVAN

Idag "longerade" jag Tindra för tredje gången tror jag, och det gick över förväntan,sakta men säkert så ska vi nog få till det. Hon är så lyhörd och sammarbetsvillig. Sedan bar det av ner till byn tillsamans men Marianne och Loka på en promenad, upp på vågen vid gamla Lantmännen 530 kg kan det stämma? Ja jag menar hästen. Nåja den är ju inte krönt på ett par år (vågen) så något kilo hit eller dit.
Avslutade med en av de sju lekarna http://user.tninet.se/~xvj408j/7lekar.htm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...