måndag 11 oktober 2010

STRÅLANDE TINDRA & STRÅLANDE MARIANNE

Det ska bli så roligt att se vad denna tvååring snart tre kan göra  för vagn om ett tag...längtar


 Avslappning inför träning.

Det här är också ett sätt att köra in häst, men det går jättebra och jag är så glad.

Marianne strålade idag och vi fick lite fart på Ture som travade med sitt nya bett i munnen. Grattis Marianne. Tack för den närhet du delger och utstrålar till min häst med dina enkla och rena ord,  det är förunderligt vad du skriver fint, det är precis som om du doppat "pennan" du skriver med i Kärlek, personifierad med medkänsla och empati, så känne jag. Satt och läste din bloggs olika sidor.

Iväg till Malmö och shoppade loss på IKEA för att senare hämta M:s Janne.

Jättemysig dag och glad jag.
Jag satt och funderade lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...