onsdag 24 november 2010

SNART ETT ÅR SEDAN JAG ÖPPNADE MIN BLOGG- FÖRSTA SNÖN FALLER

Ja då är det snart ett år sedan jag startade bloggen, den 27 november 2009 och har haft nästan 20.000 besökare, det trodde jag aldrig.
Tack alla ni som följt min bloggi tid och otid. Största anledningen till bloggens födelse var för min egen del, reflektera och minnas tillbaka vad som skett från dag till en annan.
Tack alla som orkat läsa och följa.

Idag har pållarna fått en ensilagebal och den första snön har kommit. Ett par takbjälkar kvar på vindskyddet.
OCH jag har för första gången bakat muffins i mitt liv, de ni. Får väl börja virka snart så att jag passar in i bilden som en god husmor.

På fredag är det Moster Mimmis som åker till Falsterbo och passar August.
Natti natti.

2 kommentarer:

  1. Grattis till ettårs bloggande! Kul att följa dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till 1 år dårå.. Jag fyller snart 1 jag med *Ler*
    Älskar dina bilder på fin fina hästar och din guldklimp är sååååå vacker.

    Kul att du har beställt inne hos mig. Har skickat ett mail till dig om det.

    Tack för alla uppmuntrande ord inne hos mig.

    Ni verkar ha så himla mysigt på gården alltid en massa projekt..

    Kram på dig i kylan
    Från din vän // Cattis

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...