måndag 9 maj 2011

TRÄNADE HÄST PÅ LUNCHRASTEN

Ja då blev det tomt när barnen åkte, saknar dem redan. Det är full rulle från de att de kommer tills de åker. Jag skarttade nästan åt mig själv, som jag satt och gäspade när de hade åkt.
Men det dröjer inte så länge till nästa gång närmare bestämmt den 21/5.

Idag på lunchen gick jag hem och hämtade Tindra och cyklade tillbaka till jobbet med henne. Det blev "longering" i båda varven naturligtvis och hon förstår snabbt, snabbare än jag *ler* Idag gäspade hon tre gånger efter passet. Så då får vi hoppas att något sjunkit in. Det är inte ofta hon gör det, haha.

Ett litet pass till efter jobbet blev det sedan cyklade vi hem igen. Tittade på när Ullis longerade Peggy det såg så harmoniskt ut. Så imorgon blir det cykel med häst igen. Skönt att ha så nära till jobbet.

Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...