tisdag 26 juli 2011

RED TINDRA FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT OCH HENNES LIV...YEEEHHAA




Ja då har jag ridigt Tindra för första gången idag, det var en härlig känsla. Det var några av mina hjärtevänner som påckade på och jag fick låna ridhjälm av Anna.

Måste säga att det var en härlig känsla. Min lilla gumma skötte sig så fint. Anna min uppfödare red henne förts och Ullis har ridit "in" henne. Det blev barabacka i både skritt & trav.


Kändes lite så här...
Vet inte varför just jag fått förmånen att få känna denna underbara individ...som är min bästa vän som luktar så gott.
Hon behöver inte ens Chanel No 5.

Det gick super bra för Marianne på stamboksföringen 39 Poäng och godkänt körprov.

Så det blev lite skumpa ikväll med god mat och trevligt sällskap.


Vilka fina vänner jag har Anna & Marianne vet att jag har ont i magen ofta och vad har de hitta på,
jo en för tidig födelsedagspresent...

AloVera för magen jag blev så rörd och glad att jag inte visste vad jag skulle säga. Tack fina tjejer för att ni inte bara tänker på mig, utan dessutom min MAGE


1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med en första tur på Tindra. Ser fram emot att höra mer om hur det går. Och Grattis i förskott. Kram Anna

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...