måndag 1 augusti 2011

MEDDELANDE FRÅN MIN UPPFÖDARE...

Meddelande från min uppfödare:

Hej!

Idag är jag Såååå glad Rullar runt på golvet och skrattar
Dels semester,
dels sol,
varmt



Kört Trixi och Docka i par

Kört Trixi och Docka i par (dock bara tömkörning) vilket gick suveränt bra. Aningen knöligt med alla tömmar, selar och anspänningar Klocka
En trevlig ny person vill vara behjälplig med mina flickor (mycket erfarenhet sedan tidigare)
Varför kan det aldrig vara nga trevliga singelkillar som vill hjälpa till med hästarna?????http://tracking.technodesignip.com/?action=count&projectid=642&contentid=11703&referrer=-&urlaction=....

Anna vet du inte om att de står på kö, finns en jätte fin kille i Skåne *ler*

2 kommentarer:

  1. Docka är en så otroligt fin häst att jag bara häpnar får kill imagen när jag ser henne, detta vackra väsen.

    SvaraRadera
  2. Tack Mimmis! Visst är hon underbar. Det är nog tur att jag har de medhjälpare jag har annars skulle vi inte kommit så här långt :) Vi tar en bit i taget med det mesta. Ridning på banan i kväll samt körning onsd-fred i GA Linköping. Tänkte prova tömkörning med Trixi på söndag...(Den manliga styrkan vor bra ibland när det går för fort)
    Nähä, städ, stryka och fixa lite här hemma.
    Jobba lugnt.
    Kram från Linkeboda

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...