fredag 4 november 2011

FRÅN DET ENA TILL DET ANDRA

Idag gick jag ut och skulle ryckta hästarna och då finner jag detta hos Memeliz se bild:



Lite svagt rosa och som gräddfil på hennes bakdel och under svansen??
Ringde vet men han hade ingen aning naturligtvis då han inte varit på plats.

Vad har hon för sjukdom??? Det ena efter det andra dyker upp??

Är det någon som har sett detta innan?? Vill bara inte att hon ska
ha ont försöker lösa det hur
jag skall gå till väga för att lösa hennes problem man blir så ledsen.

Innan trodde jag det var Cuching då alla symptom stämmer men vad är nu detta???




Från det ena till det andra mer glädjande har jag flyttat upp på ovanvåningen ca 100 km2 som har stått oinredd i fem, år så mysigt att kunna utnyttja ytan och ha översik över hästarna och lanskapet.

Massa Marshmallows ligger över hela Skåne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...