lördag 26 november 2011

HALV STORM

Passat Malva & August mellan fredag & lördag underbara barn som jag älskar.




Hundarna bet sönder en fotboll som fick bli Augusts mössa.


Lagar varm choklad till barnen.


Så inte har det hunnits med några hästar. Med halv storm som nu stegrar på inför natten...



...får vi hoppas på bättre väder i morgon. Mitt hästsläp är obesiktat så missar en fin träning imorgon.
Memeliz känns piggare men beslutet är fattat att hon ska vidare till de sälla jaktmarkerna och jag är så ledsen varja timma för detta men ansvaret ligger ju hos mig sen dagen hon blev till.

Från den ena ytterligheten till den andra.

I Klasaröd varje år sätts en gran upp till jul och det är ju jättetrevligt men för mig helt oförståligt att de kapar toppen vart enda jädra år, granen ser ju helt tokig ut.

Får väl vara glad för det lilla.





http://horsebalance.blogg.se/category/artikelserie-7g.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...