torsdag 15 december 2011

REGN REGN OCH ÅTER REGN


Ja det går ju inte att undvika så det är bara att ha förtröstan regnet verkar vara lika ihållande som min förkylning.

Jag tänker på hästarna som vart de än går så är det lervälling, förutom i vindskyddet där det nu är bottnat med stenmjöl och torv.

Undrar om hagen någonsin kan återhämta sig och att det växer gräs till nästa sommar då allt precis allt är lervälling.

Nåväl den tiden den glädjen. *ler*

Fick några tokbilder på ystra Tindra om än så suddiga att jag nästan inte näms lägga ut dem, men minne av en glad treåring.







Solomita 27 år som just mist sin dotter Memeliz.



Fick i veckan från FNH-Skåne ett brev där jag är berättigad till en körpremie på 500 kr vilket var en glad överaskning. Fick ju 23 poäng av 25 möjliga. Så visst är gumman svår ibland men när det gäller så visar hon vad hon går för. och vi kommer att få ett diplom som jag får hänga ute hos Tindra så hon kan läsa på hur duktig hon är. *ler*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...