söndag 1 januari 2012

GOTT NYTT TILL ER ALLA

Idag fick jag en present på vår bröllopsdag. Ett par Mountain Horse stigbyglar SCS3 superfina, så då saknar jag bara ridstövlarna.

Tänkte skruva ihop vagnen idag men fattades vagnsbultar så det blev en promenad med Tindra och Solomita till skogen för träning att gå bredvid varandra då jag tänkte rida och ta med en av dem som handhäst.
Med nyinköpt dressyrspö så gick turen ypperligt, då jag tidigare ridit Tindra och tagit med Solomita så har Tinra busat lite med Solan och riduren blivit strulig.

Blev en genomryckt på båda idag.

Solan 28 år





Tolvslaget var lite jobbigt då vi bor och har hagen mitt i byn med tanke på alla raketer, gick ut till dem 20 min innan 12 slaget började, med det hela avlöpte förvånasvärt bra, med bomull i öronen så var Tindra  lugn med tanke på att byborna fyrade av raketer i ca 20 min ca 30 meter från hästarna

God natt gott folk och ha en bra förstadag på året.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...