tisdag 7 februari 2012

EN HELG UTAN DATOR = MYCKET HÄST

Jag har fått ny dator och det krävs många uppdateringar hela tiden, lite klabb med drivrutinerna. Nytt snyggt tangentbord.

I lördags blev det körning med timmerkälken lite dubbelt känns det med snön, kallt men roligt att köra timmerkälken till "skogen" Tindra gick fint men har fått för sig att stanna varje gång vi kommer till skogen.



På eftermiddagen blev det vernissage i Ystad. Nixi och jag åkte ner och beundrade de fina tavlorna. Sedan shoppade vi loss i diverse butiker och tog en fika.




 I söndags blev det körning med min sulky på entimmasrundan tillsammans med Emma som red Lilla mannen.

Fick min fina "rycktväska som jag skall montera på vagnen med diverse "bra att ha med grejer" som termos med fika plus LGF skylten skall skruvas på.

 Även mitt svart-vita dressyrträns anlände som var helt ok. Väntar nu bara på mina sadelväskor i skinn.

Är glad för Annas skull som har fått på timmerkälken på Trixi och kört i skogen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...