måndag 11 juni 2012

TINDRA ÄR DRÄKTIG

Ja då blev det en vinstlott Tindra är dräktig. Jag är så glad och lycklig, men vi får se om embryot fäster tror det är dag 40 man kan kolla.

Från onsdag till söndag har min brors barn varit hos mig i fem dagar och det har varit full rulle och jätte kul med dessa småfolk, Malva 4,5 och Agust 1,5 år gammla. Kul att vara faster.

Har hämta hem Tindra från hingsten Bonzo, mockat grisstall vilket jag aldrig gjort förut, passat hästar och hund, besiktat bilen som gick igenom, ja det har verkligen varit full rulle.

Så igår kväll när det blev lungt och på det ett glas vin så somnade jag i soffan.

Idag blev det städning av bilen som nu skinner och luktar gott, gräsmattan är klippt och nu är det god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...