torsdag 9 augusti 2012

LONGE TIME NO SEE

Ja det var ett tag sedan jag bloggade, det har hänt mycket roliga och trevliga saker i sommar och välkomen tillbaka till min blogg.

Har förstått att min blogg är väldigt seg att komma in på så funderar på att starta en ny...

Det roligaste har nog varit att jag klarade KBI:t med Tindra 4 år på premieringen i Önnestad, där rasslade vi till med 44 p av 50. Bäst i år igen på körningen.

Annspänning och frånspänning : Mkt lugn bra annsänning.     8 p
Igångsättning, dragteknik och dragvilja: Lungt, bra                  8 p
Halter: Helt stilla  i båda                                                            10 p
Ryggning: Lydig                                                                         8 p
Temrament, samarbetsvilja och lydnad: Utmärkt temprament. 10 p


Totalen blev 44 p  av 50 och jag är sååå nöjd med vårat arbete och min medhjälpare bästa Anna var nere hos mig i Skåne för att finnas och hjälpa till.



Får försöka vara lite mer aktiv på min sida så att jag kan blicka tillbaka på ögonblickshändelser i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...