lördag 22 september 2012

tranarportalen.se/

Idag som vanligt har dagen bestått av ved ved ved, nåja det kommer ju att bli bra i slutändan.
Från det ena till hästarna så har de nu tillgång till tre hagar allt som allt ca 4 tunnland mark. Dels hemmavid och dels i "parken"

Tindra är som sagt dräktig i 4 månaden och det är så spännande och bara tanken får mig att få ett stort leende på läpparna, jag håller henne intill mig och lyssnar på magen och håller henne intill mig för ett ögonblick och kysser henne på stora magen. Hoppas hoppas gumman att allt blir bra för dig och fölungen.

Bertus lullar på i sin lilla värd och njuter av tillvaron att kunna gäcka de två damrna. Men när instalationen ör som den skall så ska han få andvända sin hjärna på ett konstrukivt sätt.

Nu är jag så trött så god natt alla natrammlare bilder kommer.
Skall söka på transportalen efter gedigen hjälp av min sits.

Natti natti got folk.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...