söndag 31 mars 2013

JA NU HÄNDER DET...SNÖ I PÅSK &...

...hela tiden något nytt, har fått 5 getter och de är helt underbara.
En liten solskenshistoria...som jag kan ta senare...

 Visst är jag snygg?
 
Och de tre grabbarna boys..

Nu byggs det förr fulla muggar ett GEThus.

 
 
Även införskaffat ett nytt hästsläp Ifor Williams HB505R som jag är väldigt glad över.  
 
 
Vi hästägare är ett speciellt folk. Mina hästar är oerhört viktiga för mig och ägandet är något av en livsstil som påverkar mångt och mycket i vår vardag.
 
Är så nöjd med mitt nya hästsläp och således med mitt utökade B-behörighet. Släpet väger 1990 om jag laster det max men på grund av min bils vikt får jag inte lasta mer än 960kg.
Golv är av aluminium samt bladfjädring som stötdämpare.
Mums...
 
Tinda har börjat sätta ljuver för ca en vecka sedan då föl planeras ca den 26 april...väntan är lång.
Och min härliga uppfödare Anna är på G ner till Skåne.
Tur jag har dig Anna som kommer och hjälper mig och vakar.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...