onsdag 8 februari 2017

2017 ÅRS FÖRSTA INLÄGG.

Hej här är jag som blickar över 2016 och tänker tillbaka på året som gått.



2016 var de året som Milda makter 22-13-0037 nordsvensk, blev såld till Annika Fransson i Katrineholm.

Det kändes tryggt och bra. Då jag vet att Annika lever för sina djur bland annat.
Lite bilder på Milda makter samt hennes 
resultat med 40 p.


Stort tack till Anna Kind som alltid kommit ända från Linköping vid alla visningar och visat mina 2 hästar med bravur. STORT TACK ANNA KIND.








Anna Kind.


Anna Kind som visar Milda.



Samma år som Milda makter såldes som 3-åring föddes hennes helbror Milde Frost 22-16-5073
Båda efter Tindra 23611 och Bonzo 2011.

Lite bildbombning på Milde frost med.









  
Bertus och Frost busar.


Stort tack till Sara Käck som visade Milde Frost.

Så i hästen tecken blev det ett givande år med två fina pållar som avkommor.



Här är hela gänget förutom min trotjänare Solomita nedan 30 år gammal i år född 1986-05-15 som blev sällskapshäst hos en god vän. 


Solomita 31 år 2017 mitt kära hjärta.


Fick min fina vagn av bästa 2017.






Hälsade på Anna i Linköping som har Docka 23342 som är mor till Tindra.
Alltid lika trevligt att komma till dig Anna samt finaste Docka.







Anna Kind och jag samt Docka framför vagn.
Kört på Öveds kloster med Milde Frost, vilket var lärorikt för honom.

Tindra och Milde Frost

Tindra och Milde Frost framför bolstervagnen på Övedsklosters underbara julmarknad.
Tack Bent för all hjälp, utan dig vet jag inte vem som orkat sitta som medhjälpare i tre dagar på kuskbocken samt som framställ. Tack vännen.

Mycket annat kul har hänt under förra året att jag pluggade till undersköterska, :)

En väldigt kort sammanställning av 2016 i positiv anda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...