söndag 19 september 2010

HUR SKALL JAG HINNA ALLT?

Ja det har varit en hektisk helg med trevligt barndop i Falsterbo hos min bror och hans fru Lisa. Nära och kära var på plats och det bjöds på trevligt sällskap och god mat.

Idag söndag, ja hela dagen har runnit iväg bokstavligt talat med regn nu på kvällen.
Funderar på hur jag skall lägga upp träningen med Tindra,
bygga vindskydd inför vintern,
laga bilen så som nya däck, fjäder osv vanliga förslitnings "pryttlar",
ved skall hem
och mycket mycket mer...
fölmönstring på Vreta

Glömde tom ringa M idag som jag lovat, usch fy mig.
Känner mig stressad inför framtiden och vad den bär i sitt sköte.

Nåväl det finns bara ex antal timmar på dygnet.
Hur hanterar ni känslan av att inte hinna med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...