måndag 13 december 2010

BRRR SÅ KALLT

Så här känner jag mig just nu har precis kommit hem och satt igång brasan, för kallt att vara ute då jag inte investerat i bra klädsel för vintern. Får väl hoppas att tomten är snäll i år igen.
Får kanske önska mig en mössa annar går det tydligen riktigt illa.

Klicka på bilden.

Funderar på hur jag skall lära mig tömkörningen bättre och ikväll får det bli att läsa på lite på Google.

Skritten är en viktig gångart och här kan jag läsa på, men kanske inget nytt. Tömkörningen är min viktiga bit nu och försöker hitta lite trådar att läsa.

Men dessa trådarna var nog för mycket för mig:


Tävla i tömkörning vore en trevlig gren men finns kanske bara hos Shettisarna ingen aning.
http://www.klubbenshetland.se/tips_tomkorning_tavla.htm

Nåväl nu har jag googlat färdigt och inser att det är bara ut och köra på i verkliga livet.
Det här är mer min melodi.
Ha en skön Lucia

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Det är mycket som man måste träna på, socialt, tro på sig själv, bemötande och ledarskap mm. Är inte bara inom hästeriet...Man måste våga tro på sig själv och det man gör, allt går kanske inte bra direkt men då får man prova igen, o igen och ännu en gång. Elitgymnasterna ger sig inte när de misslycka 999 ggr... Varför ska vi göra det då?
    Mats Thompson har bjudit hem dig till sig när det passar för att ni båda ska komma vidare med era små älsklingar. Pratade lite med honom häromnatten. Ni kunde kanske hjälpa varandra samtidigt som du ser hur han jobbar med sina ungdomar. Kanske kan ge lite idéer för dig o Tindra, annars en trevlig utflykt!
    Kanske lägger mig i för mkt men jag vill att det ska gå bra för er och peppa dig lite
    KRAM

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...