måndag 27 december 2010

TOG UT SELE FÖR TÖMKÖRNING MEN DET VAR BASKE MIG FÖR KALLT

Ja kära vänner då var julafton över. Och önskar er en fortsatt trevlig helg med nyår som komma skall.

Är dåligt rustad för denna vintern i klädväg, med tanke på hässträning. Vi har dessutom haft klass 2 varning för att köra de stora vägarna och synd var det, mamma fick sitta själv i Malmö på julafton och annandagen. Inte ens de i byn har kunnat åka till varandra. Men med ett leende på läpparna får vi ta igen det.

Hästarna ser ur att må prima i de kalla vädret, det trivs och bara det är ju en tillfredstälande tanke.
Och det var nog inte riktigt denna outfit jag tänk mig riktigt.


 Hade nog mer tänk mig ett par bra skor då jag allllltttid fryser om mina fötter


Men nu när arbetet kommit igång så ska det väl bli snurr på plånboken. Så att det går att investera bra kläder för vintern, vad säger ni har ni några bra tips från topp till tå tjejer och killar?

Längtar tills vi kan backa i tömkörningen så jättemuycket.
sov gott alla hästvänner och övriga kikare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...