söndag 27 februari 2011

NYBLIVEN MOSTER OCH ÄNTLIGEN ÄR HELGEN ÖVER

Ja vad ska jag säga om den försenade julfesten i fredags förutom att jag hela lördagen mådde pyton, vad heter det? Jo bakfylla hör, bara namnet kan få en att må dålig vilket fult ord.


Det var jättetrevlig att träffa alla arbetskamraterna samtidigt som vi åt den goda Thaibuffe och några glas rött vin till maten.
Sedan var det dax att bowla, det var jätteroligt...



...och det gick bra ända tills jag klämde fingret mellan två bowlingklot fast det kände jag nog mest dagen efter.
Sedan blev de till att svänga de lurviga och det var länge sedan.
Ops inte hemma förrän 03.00 ca.

I Lördags eftermiddag fick jag samtal att jag blivit faster det var såå roligt, nu väntar jag bara på bilder så vi får se det lilla livet.

Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...