torsdag 10 februari 2011

SAKNAR ATT KÖRA - REGN & ÅTER REGN

Ja nu regnar det och det känns nästan som om det är hösten . Imorgon är det inventering på jobb och som den tidsoptimist jag är tror jag vi klarar det imorgon och slipper jobba lördag, men om inte så får vi ta det.

När jag kommer hem från jobb tar det inte lång stund förän mörkret infaller och man vill bara sitta framför brasan och mysa.

Men nu ser jag fram emot våren och då hittade jag denna


och tyckte att Ernst gjort "en tavla", en lite trevlig sådan:

UNDRET ÄR INTE ATT FLYGA I LUFTEN
ELLER ATT GÅ PÅ VATTEN
UTAN ATT VANDRA PÅ JORDEN.

En enkel tanke.

Sedan hittade jag en bild som jag fick inspiration ifrån, att försöka testa på Tindra. OPTIMIST IGEN


2 kommentarer:

  1. Åh va mysigt dom är så fina! nej det är en quarter som jag rider western på oxå en väldigt mysig och lugn hästras, specielt min tjej hon e superlugn.
    Det var därför jag köpe henne för ja ville ha en lugn häst jag kunde känna mig trygg på. Innan min skada tävlade jag hoppning hade en jätte fin c-ponny new forest men har var lite för pigg för mig sen .
    Så det vart en quarter! Ha de bra kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...