onsdag 23 mars 2011

VERKA HÄSTARNA

Imorgon är det dax att verka mina pållar det var ett tag sedan. Skall inte verka hemma så funderar på att rida Solomita och ha de andra på "släp" till jobbet där jag har förmånen att få mina hästar verkade.

Tyvärr har denna undrebara tjej flyttat så det blir en ny hovistjej imorgon...

...Bilder i repris som min man tagit.


Jessika i full action.






På bild Johan Jessikas förra kompanjon



http://www.bw-photo.se/hovslag/


Till Påsk blir det opening av Lilla magasin med pinaler till salu då vi har Konstrundan i Skåne/Österlen, ett förslag på inbjudan som jag gillade då jag har mycket spets och gammla pryttlar till salu.
Den som lever får se...Ett först utkast som min kära granne Nixi hjälpt mig med.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...