torsdag 2 juni 2011

ANNA "MIN" UPPFÖDARE TILL TINDRA KOMMER I MORGON...

...ska bli såååååååå roligt. Prata häst, äta & dricka gott, bara umgås och njuta över helgen. Förvisso ska vi träna Tindra lite men i det stora hela planera inför premieringen som äger rum i juli. Förra året fick vi 40 poäng på henne så den som lever får se.

Idag har jag tränat att klippa gräs med slåttern det är inte så lätt när det står FK i botten på den (Före Kristus) dock efter traktor.

Senare på eftermiddan skulle jag spänna för Tindra för vagnen men tji fick jag hon skulle inte gå in så mannen fick hjälpa mig. Sedan bar det iväg till travbanan bakom mitt jobb där vi joggade i vart varv tillsammans med Ullis som red. En supertrevlig runda.

Ja bara att invänta morgondagen skall jobba så det blir ingen ledig dag. Men senare på kvällen blir det träff hos Marianne.

Natti natti.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...