måndag 6 juni 2011

SKÖNT MED LEDIG & SOLIG MÅNDAG...

Mig själv släpandes på selen.

...imorgon ska vi till hovslagaren och varmsko ska bli spännande just för att det är första gången.
Idag har jag tömkört Tindra på volt med tömmar och känner att jag har haft så mycket hjälp av Ullis, tack snälla. Idag fick jag underbar hjälp av Marianne. Tack alla snälla människor runt mig inte att förglömma Anna.

Sedan var det dax för Tures tömkörning och som vanligt gick det bra över lag. efter träningen blev vi bjudna på glass, fruktsallad med vispgrädde... mums.

Klicka gärna upp bilden.
Så får vi se hur jag skall träna Tindra fram till premieringen med att gå ner lite i vikt, känns svårt när de precis är släppta på bete.


1 kommentar:

  1. Även om det ser bra ut med selen, så är det faktiskt HÄSTEN som skall ha den, inte du. Dessutom ser den ut att hänga lite snett på dig :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...