torsdag 11 augusti 2011

DET BARA REGNAR OCH REGNAR

Jag blir inte alls hänförd av vädret, det är precis som om det vore Oktober.

Jag gillar inte alls att vara ute när det är dåligt väder men får väl inse att det bara är dåliga kläder som kan stoppa mig.

Min tanke med träning där jag ställer några frågor till mig själv som jag hittade på sidan....

- Hur ska Jag träna för att bygga upp Tindra på bästa sätt utan att riskera att den blir överansträngd och skadad?
- Hur hårt arbete klarar Tindra av?
- Hur ska jag sätta igång henne efter en längre tids vila?


Lyssna på hästen och ge den rätt förutsättningar och vad är det för en novis?

Så då Googlade jag lite och fan detta:

http://user.tninet.se/~xvj408j/training.html#psykisk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...