torsdag 25 augusti 2011

JA NU GÅR LIVET VIDARE I ANDRA SPÅR...

...tänker på den fina vännen/hästen Jerka som alltid stod högst upp på kullen och hade koll på läget i sin flock...

Ikväll fick jag även ett annat tragiskt besked att min gamla arbetskamrats flickvän, hennes son avled 21 år gammal i en Mc olycka i Sjöbo.

Man får inse att man är förskonad och att ta vara på och uppleva varje ny dag som en gåva...så länge vi vandrar här på jorden.

Idag har jag fått rida den fina hästen Peggy, som jag kallar henne.


Reggae
Född 1997 e Lemon ue Abbé

Det var en fantastisk upplevelse att få instruktioner av Ullis och sitta på/rida Peggy.


Träningsvärken lär väl visa sig om ett par dagar.


Tindra har vilat efter två dagars nätt igångsättning.


Full fart på jobbet så det har inte varit mycket skrivande här, då det är vad jag gör på jobbet hela dagarna att sitta framför datorn.


Hösten närmar sig och äpplena faller av trädet så nu är det massor med godis till hästarna.

Solomita & Memelis har installerat sig i utestallet.

Kram kram en röst i natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...