tisdag 20 december 2011

LILLA EMMA SÅ FINT DU SKRIVER

Var inne på Emmas blogg Så finnt skrivet, här kommer några rader från Emma om Memeliz.

Du lärde mej att våga.
Du lärde mej att se.
Du lärde mej att älska,
Och mycket mer.
Du gav mej hopp.
Du gav mej mod.
Tack, Min älskling.
Nu är du fri.
Ha det så bra på himmlens eviga ängar.
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
För dej är svår att glömma.
Memeliz 1989-2011
Jag saknar dej.
Allt vi har gjort.
Jag kännde när jag kom hem och såg två, inte tre hästar i hagen att nu var hon borta.
Den kvällen såg jag en stjärna och visste att det var Memeliz.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att hon har det bra nu.
Jag hoppas nu att Mimmi har det bra. Hon har det säkert jätte jobbigt.
Kram
Tack Emma för dina fina tankar om memeliz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...