torsdag 3 maj 2012

TINDRA OCH JAG SKALL KÖRA PÅ KRONOVALLS SLOTT

Igår kväll körde Tindra och jag en härlig runda på ca 1 1/2 timma i trav med inslag av skritt och träning av backning. Hovslagaren var här till middag och förvånansvärt behövdes det knappt verkas mer än att trakten var något hög. Efter körningen blev det avmaskning.

Nu händer det massor och har svårt att få ordning på allt. Det nya betet i Klasaröd är färdiginhägnat. Den underbara marken i Blentarp med ängsbete är min, med en alldeles underbar natur som är så underbart kuperad och med en fin bäck med kristallklart vatten året runt samt även skog. Men tänker inte använda den föränn nästa år.

Solan åker på bete och Tindra på betäckning MEN först skall jag köra vårt första uppdrag med Tindra den 11 maj på Kronovalls slott det skall bli spännande.



 Och inte så lång från den lilla kyrkan som jag och Henry gifte oss i *ler*.


Lite bilder på Tindra som blev riden av Nancy förra helgen.






Gäsp...

2 kommentarer:

  1. oj, ser att du har en hel del på gång. Kul.

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Vad trevligt att se dig här och att du fäljer bloggen.
    Ja men samtidigt är det ju jättekulk när det händer något.
    Ha en skön helg.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...