fredag 17 april 2015

JA MYCKET VATTEN HAR RUNNIT UNDER BROARNA.

Ja då gör vi oss redo för tömkörning, har väl inte haft någon brådska då Milda makter är endast två år men nu kör vi så det rycker.

Hon är en otrolig häst på många vis.
Kommer jag hem och kör upp bilen på uppfarten så står hon där och gnäggar, öppnar jag dörren i huset så står hon och väntar samt gnäggar.

Jag har inget stall så det är inte matkrubban och vill till utan just säga hej.

Mycket vatten har runnit under broarna, Solomita fick foderstrupsförstoppning då jag lånat ut henne till en vän.

Mamma har brutit benet och jag har slutat mitt nuvarande arbete. :)

Så nu väntar nya utmaningar i alla 3 fallen.

kontinuitet
uppföljning
kärlek


Önskvärt med samma kombo men .....














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...