tisdag 26 oktober 2010

MÖTE FÖR FRAMTIDA "HÄSTKURS"...

God morgon kära läsare!
Fick ett glatt besked från Lauritz.com att mina trähästar som jag visade er för några dagar sedan här på bloggen har ett värde på ca 4000:- så nu åker de med in till Malmö.


 Det är ju så här jag vill att det ska se ut,,,men det är en lång väg kvar sakta sakta.

...I eventuell ledarskap, kör och inkörning som önskemål, Mats T stod för ett trevlig sammankomst om hur det tänkbart kan läggas upp. Det bjöds på god fika och roligt att så många slöt upp. Det ser vi fra emot.

Blev träning med Ture och Tindra igår där vi gick över presening och hästarna gick "under" presening. Backa in i bommarna och över bommar. Gick bra och tindra känns avslappnad. Snart skall hon hem och då vat jag några "tanter" och grannbarn som blir glada.

Innan jag for iväg med Marianne så kom Ivan med sin vove som har sovit här inatt för besök hos vet i Sjöbo

Han har fått bulor på hela kroppen som kommer och går????? Får se vad vet. säger. Sedan är det Malmö som gäller för att hjälpa mamma till tandläkaren.

Mimmis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...