söndag 15 januari 2012

ÄNTLIGEN...

...fint väder, som jag har längtat. Idag blev det skritt för hela familjen Nilsson som föjde med på promenad med alla hästarna, det var jättetrevlig. Vi började med en power walk i ca 20 minuter sedan kom vi fram till "vår" skog där vi tog en liten paus. Promenaden tog ca en timma drygt.
 Lilleman har anpassat sig fint till den lilla flocken och verkar nu vara "godkänd" av damerna. I sluttampen på promenaden halkade han efter lite.


Emma pussar Lilleman och supertrevligt att Lena följde med.

Från vänster Emma, Jenny & jag.

Klockan två åkte Nixie min granne och jag till Sjöbo för att gå på vernissage, sedan blev det shopping på Konsum där jag sällan handlar men helt ok.

Det blev en underbar promad till på eftermiddagen med hundarna och Nixie precis när solen gick ner.

Kvällsmaten bestod av fondue på rostbiff med gott vin och trevligt sällskap av goda vänner kan det bli bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...