torsdag 12 januari 2012

SLOG HUVUDET I TANGENTBORDET.ooooovnafuitgcmöaoi

Den här hösten och vintern har verkligen kantats av regn och blåst, det finns bara en fördel och det är längtan till våren, när solen skiner och himlen är blå och trädgårdsfingrarna längtar efter att plantera pelagoner och den eviga våndan, vilken färg skall jag välja i år.

Ha ha men se den gubben gick inte, inte än. Satt här och drömde och nästan kände doften av nyklippt gräs

och smattret från grannens gräsklippare, motorn som låter som en gammal skördetröska, nu kan jag ju nästan sakna att de startade maskinen tidigt på södagmorgonen.

Så olika referenser man kan få.

öaowerghior vnh vu vgö j al.-lgmv e-tvym v jkfghö<r-häohnroiäawiäawiäawbn ortu

Ojsan slummrade visst till och slog huvudet i tangentbordet.

Brrrr kallt i datorrummet får gå och sätta mig framför brasan denna kväll.

http://www.brasan.nu/Brasan.swf

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig ang. vädret. Nu längtar jag tom efter snö för då kan man ju iaf rida :)

    Ikväll hade det kommit lite, men det var glashalt under så man fick ta det väldigt försiktigt.

    Vet du hur glad jag är över att kunna kommentera på din blogg igen, har saknat det. Förra gången jag provade så gick det inte :(

    SvaraRadera
  2. Jamen vad bra Karolin.vet inte vad det kan ha varit. Välkomen igen.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad...